نحوه خرید بیت کوین Fundamentals Explained

Wiki Article

از طرف دیگر ممکن است یک سرمایه گذار یا معامله‌ گر قصد خرید ارز دیجیتال را داشته باشد که در صرافی ایرانی که حساب دارد لیست نشده باشد.

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

برای ساخت حساب کاربری در صرافی بایننس طبق آموزش زیر عمل کنید:

در میان صرافی‌های ایرانی می‌توان نوبیتکس، والکس، آبان تتر و تبدیل را نام برد.

بهترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست؟ این کاملاً سلیقه‌ای است و هر کس نسبت به شرایط خود راهی برای خرید بیت کوین انتخاب می‌کند.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

وام‌دهی بایننس: شما می‌توانید دارایی‌های خود را در اختیار بایننس قرار بدهید و سود سالانه ثابت دریافت کنید.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال و هم برای کامپیوترهای شخصی اپلیکیشن مخصوص دارد که ترید را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی در این فضا، نهادهای حافظ امنیت مثل نیروی انتظامی و پلیس فتا در قبال کلاهبرداری‌های این حوزه به‌عنوان یک فناوری مسئولیت و اختیاراتی دارند.

با تمام اینها اگر صرافی به هویت ایرانی شما پی ببرد ممکن است دارایی شما را بلوکه کند و یا با تعیین مدتی کوتاه به شما اجازه خروج دارایی‌تان را بدهد.

بهترین راه برای آنکه درگیر کلاه‌برداران نشوید این است که اطلاعات خود را بالا ببرید، از منابع معتبر برای دسترسی به پلتفرم و ابزار مورد نیاز خود استفاده کنید و اطلاعات خود را در اختیار شخص یا سازمانی دیگر قرار ندهید.

Report this wiki page